تابلو و شماره گذاری پارکینگ

گروه تولیدی روشن ایده تولید کننده انواع تابلو های راهنمای طبقات، لایت باکس، تابلو های پارکینگی، تابلو های شماره گذاری پارکینگ، تابلو های پلکسی، تابلو شماره گذاری طبقات، تابلو های فوتو لومینست، تابلو های شب رنگ و شب نما، تابلو های تجاری و تبلیغاتی و …

تابلو های راهنمای پارکینگی و طبقات

تابلو های راهنمای طبقات و علائم راهنمایی پارکینگ یکی از ملزومات امروزی پارکینگ ها و مجتمع های بزرگ است که باعث جلوگیری از سردرگمی افراد در این مجتمع ها می شوند.

لایت باکس (light box)

لایت باکس ها از زیباترین و بروز ترین تابلو های مورد استفاده هستند که اکثرا در پارکینگ های مجتمع های تجاری و مراکز خرید مورد استفاده گسترده ای قرار میگیرند و از تکنولوژی بک لایت در انها استفاده می شود.

تابلو شماره گذاری پارکینگ

امروزه در ساختمان های بزرگ پیدا کردن پارکینگ مورد نظر بسیار دشوار و مشکل اساسی بود که این مشکل براحتی توسط تابلو های شماره گذاری پارکینگ تولیدی روشن ایده حل شده است.

تابلو های پلکسی

تابلو های پلکسی یکی از محبوب ترین نوع تابلو ها در بازار بوده و مورد استفاده گسترده ای توسط مجتمع های اداری قرار گرفته است.

تابلو الزامات اتش نشانی

استفاده از تابلو های ملزومات اتش نشانی در پارکینگ های بزرگ برای گرفتن پایان کار الزامی بوده و باعث ایمنی بیشتر مجتمع و راهنمایی افراد به هنگام بروز حادثه می شود.

 آدرس: اتوبان فتح خ فتح 13 مجتمع پایتخت

تماس با ما:

02144259639

09108495045

09108495046

تجهیزات پارکینگ روشن ایده