کاتالوگ محافظ ستون پارکینگ

محافظ ستون پارکینگ

محافظ ستون پارکینگ وسیله ای است لاستیکی با اندازه های استاندارد 80 سانتیمتر الی 120 سانتیمتر که در کنج ها و لبه های ستون به خصوص در پارکینگ ها نصب می شود.

ضربه گیر های کنج ستون در مدارس و مهد های کودک و محل های عبور عابرین نیز نصب می شوند تا از آسیب دیدن عابر و ستون در هنگام برخورد احتمالی جلوگیری شود و باعث زیبایی بیشتر محل نصب هم می شوند.

محافظ ستون های روشن ایده در طرح ها و اندازه های مختلف تولید می شوند و بسته به کنج و دیوار مورد نظر نصب، با روش هایی مانند چسب و یا پیچ و رولپلاک نصب می شوند.

 آدرس: اتوبان فتح خ فتح 13 مجتمع پایتخت

تماس با ما:

02144259639

09108495045

09108495046

محافظ ستون پارکینگ - ضربه گیر ستون

محافظ های ستون یا ضربه گیر ستون که با نام گارد کرنر نیز در اندازه ها و شکل و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که گروه تولیدی روشن ایده تولید کننده انواع استاپر های لاستیکی و مرغوب و با کیفیت بوده و با سابقه ای طولانی از اولین تولید کننده های تجهیزات پارکینگ در ایران می باشد و با افتخار در راستای تولید ملی به افتخار صادرات این محصولات نیز دست پیدا کرده ایم. با یاری خداوند ایران زمین و همکاران متخصص در این زمینه و یاری شما بزرگواران در راستای هرچه بهتر شدن کیفیت زندگی در میهنمان می کوشیم و دست از کوشش برنخواهیم داشت.

تجهیزات پارکینگ روشن ایده